wtorek, 27 lipca 2010

Turkusowy Mei Tai

1 komentarz:

  1. Nosidła godne polecenia. Bardzo wygodne (wywnioskowałem to z opinii żony) i pasują do sukienek ciążowych (tak, tak... drugi syn już w drodze). Zainteresowały mnie jednak te bransoletki z ostatniego zdjęcia. Czy wykonałaby Pani takie same, tylko w kolorze lekko wpadającym w szary? Uznałem, że byłby to świetny prezent dla mojej żony, który wręczyłbym tuż po narodzinach naszej nowej pociechy, a znając atrakcyjne ceny, po jakich można nabyć nosidła (nasz pierwszy Mei Tai zakupiliśmy w Indiach od pewnej babci, która robiła takie bez użycia maszyn za cenę 7500rupii indyjskich, czyli w przeliczeniu na na złotki 500zł) uznałem, że zakupię większą ich ilość (czasem zapominam o naszych rocznicach, więc będzie jak znalazł). Proszę przedzwonić na nr. 695297082

    OdpowiedzUsuń