sobota, 11 czerwca 2011

CANDY

Urodzinowe Candy po raz pierwszy!
Z okazji zbliżającej się rocznicy moich urodzin postanowiłam tym razem obdarować Was ;)
Do wygrania ta oto torebka (wyjątkowo, tym razem nie uszyłam Mietka ;)) słodka, różowa, idealna na prezent dla małej księżniczki. Chociaż rozmiar ma niemały ;)



Zasady proste:
- napisanie komentarza w tym poście,
- osoby blogujące informują o tych słodkościach na swoich blogach
(proszę wkleić zdjęcie z cukierkami), lub na tablicy facebooka ;)
- osoby nie mające bloga też mogą wziąć udział, ale proszę by w komentarzu podały swój adres mejlowy.
Losowanie odbędzie się po 15 czerwca. Obserwujcie bloga! ;)

Zakończone!

22 komentarze:

  1. :-OOOOO Ja pierniczę... Olu, przeszłaś samą siebie...! Ja... Mi słów brak... Czy Laura pozwoli oddać tę torebkę? Jeśli tak, to ja staję w kolejce. Wiem, mam synka, ale co tam! Nie ma wyboru - zostanie Teletubisiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno niczego tak pięknego nie widziałam!
    pokornie ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam córkę,ale jej nie oddam tego cuda. Ja będę małą księżniczką i czekam w kolejce bo się zakochałam i wiem że z wzajemnością! Ola O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojoj! Cuuuudne! A Twoje urodziny na tyle niedługo, że Wandeczka nie zdąży już specjalnie urosnąć. Dzieć do torby wszedłby w całości w całości, czyli o cudo uśmiecha się mama ;)

    mustaherukka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu prześliczna torebka! Zatem ustawiam się w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna torebka, chcialabym dla siebie samej:D
    *Pani Olo* ma ten talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszę, piszę ale napatrzeć się nie mogę...Ta torebka jest ochh!!!! :) Urzekła mnie w całej swej torebkowej osobowości...Szyj dalej bo spod Twoich rąk wychodzą dzieła sztuki...Apropos...Pani Sowa stoi w naszej pracowni :)
    *Nie mam bloga, więc podaję maila : karla.bartnik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudnej urody ta torebunia. Aż chciałoby się wyjść na spacer z takim cudeńkiem .... Twoja Laura będzie miała fajnie z taką mamą....
    krystyna_prze@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma co tu slodzic bo slodkoscia nic jej nie przebija
    staje w kolejce na szarym koncu ale ostatni moga stac sie pierwszymi
    Cukierkowy calus le-anna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję dotknąć i obejrzeć łapczywym wzrokiem ten doskonały, dopracowany, słodki twór i jestem zachwycona Olu twoją precyzją i pomysłowością. Tworzysz niesamowite rzeczy, ale uderza mnie bardziej to jak one są doskonale opracowane i wymuskane.
    Sylwia :) siluna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja i ja się dopisuję w kolejkę i czekam na wyniki :) Śliczna torba, jak i Twoje MT. Pozdrawiam
    P.S. Niestety wstawienie fotki przewyższyło moje możliwości, więc jest niestety bez foty.

    OdpowiedzUsuń
  12. No to ja 13 - może mi przyniesie szczęście - tego szczęścia życzę też gospodyni - pani_olo tworzy same cudeńka. Jak zobaczyłam torebke to - WoW!!! aż mi w gardle zaschło ;p ta słodziutka torebusia jest piękna i pewnie dopracowana na tip top ;)co prawda mam synka, ale z chęcią sama zostałabym małą słodką księżniczką ;)dlatego pokornie ustawiam się w kolejce ;) pozdrawiam Ola ;) sweetrose@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja spróbuję! torebka jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. osz... jakie cudo moje córki stoją i podziwiają :) może nam się uda??? no nic stajemy do kolejeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńko więc ustawiam się w kolejce i mocno będę ściskała kciuki żeby się udało ...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. i jeszcze ja jestem chętna, mam nadzieję, że zdążyłam
    www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Staję w kolejeczce... kolorowo tu u Ciebie :) miło jest odkrywać takie blogowe perełki...
    Zapraszam do mnie na http://mojepasjeiwariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodziara:) Zajrzałam przez przypadek, lecz nie przypadkowo zostanę na dłużej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej trafiłam tu całkiem przypadkiem i od razu wpadłam na CANDY :) Fajnie tu u Ciebie :) zapraszam do mojego Miejsca Sympatycznych Klimatów!

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Losowanie po 15 czerwca? To ja jeszcze mogę? Bardzo tu przyjemnie i torebka taka słodka :)
    pozdrowienia z http://mojeperelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Absolutnie cudowna (podobnie jak mei tai, który właśnie przyszedł). Może się uda. Pozdrawiam
    mhanutka

    OdpowiedzUsuń
  22. jest po prostu piękna!!! Z checią sie po nią zapizę:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń