czwartek, 28 lipca 2011

Sugar Pop Mei Tai


7 komentarzy:

  1. Dziś się zastanawiałam, kiedy Pani Olo się pochwali nowym mei Tai ... no i proszę :) jest :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy :D A ten sztruks jaki ładny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, naprawdę, tak za mną tęsknicie? ;) Ostatnio mam mało czasu na szycie, całe moje siły idą w projekt "Spółdzielnia Mam"... wujek google ma na ten temat duuuużo informacji :) ale nie martwcie się kochane, nie przestanę szyć!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet mi do głowy nie przyszło, że mogłabyś przestać! :D Chyba byś nam tego nie zrobiła, nie?... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Olu, a co to za tkanina na panelu? Na zdjęciu widać jakby lekko błyszczała (?).

    OdpowiedzUsuń
  6. ona spoza listy jest ;) nie błyszczy, fotka wieczorem jest robiona, więc może tak wygląda, ale to bawełna jest.

    OdpowiedzUsuń